Brandcom at Facebook Brandcom at Twitter RSS
2008/09/29

Німці

в Києві

У суботу в Києві виступив Kraftwerk – німецька група з Дюсельдорфа. Так PinchukArtCenter відкрив нову експозицію «Рейн на Дніпрі» (Джулія Стошек / Андреас Гурскі). Виступ німецьких електронників, які, по суті, заклали підвалини сучасної електронної музики, став найгучнішою подією київської музичної осені і зібрав на арені Арени кілька сотень тих, кого можна назвати лідерами громадської думки. Гості з запалом фільмували на камери шикарний віджеїнг Kraftwerk'у, підтанцьовували та захоплено аплодували, почувши  українське: «Я оператор, я маю калькулятор!»



Фото by Стріж.

Команді Пінчука вдається робити класні культурні трендові проекти з чітко виваженим таргетингом на аудиторію та професійним комунікаційним підходом. Адже ж можна було перетворити концерт Kraftwerk на таку собі медіа-бомбу: це дозволяють і медійні активи групи EastOne, і досвід, отриманий під час організації літнього концерту сера Пола Макартні. Та ні, за кавериджем не погналися. Виступ Kraftwerk був, по суті, для своїх: жодного глобального медійного анонсу, жодних прес-конференцій, вхід тільки за запрошеннями. Якби на місці PinchukArtCenter була яка-небудь велика комерційна структура, то, з погляду ROI, проект, напевне, вважався б збитковим.



Однак вибрану комунікаційну стратегію можна вважати вдалою. Електронні німці не відтягнули увагу від ключового інформаційного приводу – нової експозиції «Рейн на Дніпрі», а стали приємним «компліментом від шеф-кухаря» перед її відкриттям. І показали, що PinchukArtCenter, семплуючи Рейн та рейв, уміє по-постмодерному гратися з алюзіями й асоціаціями. Незважаючи на цифри на калькуляторі.
| |