Brandcom at Facebook Brandcom at Twitter RSS
2009/01/14

I have seen the future,

або PR-спеціаліст майбутнього

Поки ЗМІ сповіщають про припинення видань, скорочення цілих відділів та песимістичні прогнози розвитку PR-ринку в Україні, PR-спеціалісти дедалі активніше шукають шляхів удосконалення й надання додаткової цінності своїм послугам. Переживаючи за своє майбутнє та майбутнє своїх колег, вони розширюють і доповнюють перелік характеристик успішного PR-спеціаліста 2009 року.

У неділю, напередодні тяжкого після Різдва робочого тижня, я взяла участь у віртуальному мозковому штормі  з Кеті Делахей Пейн (Katie Delahaye Paine), генеральним директором KDPaine & Partners. Тема шторму  PR-спеціаліст майбутнього.

Маючи 15-річний досвід роботи у PR, Кеті Пейн відкрила перший блог для маркетологів та медіа-спеціалістів, повністю присвячений оцінці PR-діяльності.

Попри відстань між континентами, різницю у часі та відмінні переконання щодо того, коли ж усе-таки настає Різдво, ми з пані Пейн погодилися, що цього року професія PR-фахівця стане важливішою за фінансистів і правників)).

У результаті нашого несподівано приємного мозкового шторму та невеличких корекцій, зважаючи на країну перебування, ми прописали

5 характеристик PR-фахівців 2009 року:

  1. Вони розумітимуть, що весь секрет у стосунках. Вони розумітимуть, що ринок це діалог і що побудова та підтримання здорових стосунків стане підґрунтям будь-якої стратегії.
  2. Вони прийматимуть рішення, базуючись на фактах, а не інтуїції. Так, інтуїція й далі буде потужним знаряддям, але коли середовище змінюється швидше, ніж ви можете вимовити «Наша верба найвикоркувакуватіша», покладатися на інтуїцію дуже ризиковано. 
  3. Вони слухатимуть, слухатимуть і слухатимуть ще уважніше за своїх попередників. Вони будуть напоготові, прислуховуючись до кожного слова клієнтів, медіа, лідерів думки, аналітиків та громадськості загалом. Вислів «те, чого ти не знаєш, може тобі зашкодити» набуває інтенсивнішого забарвлення в часи перемін.
  4. Вони стрімко опановуватимуть нові простори діяльності, такі як інтернет із його соціальними медіа, Web 2.0. та оперативними стрічками новин. У часи, коли друковані видання закриваються й скорочуються, PR-діяльність перекочовує до інтернет-простору. Досконале розуміння всіх тонкощів взаємодії з ним занадто важливе, щоб ним нехтувати.
  5. Вони пропонуватимуть клієнтам лише те, що «продаватиметься». Вони розроблятимуть програми, стратегії та повідомлення, відштовхуючись винятково від потреб і сприйняття цільової аудиторії, а не особливостей продукту чи забаганок начальства.
| |