Brandcom at Facebook Brandcom at Twitter RSS
2009/07/06

Як Яценюк

став Арсенієм

Ви теж не зрозуміли, що вчудив Арсеній Петрович? Тоді ви такий самий лопух, як і тисяча блогерів, що вже тиждень ллють воду на піарний млин Яценюка, створюючи фотожаби чи експертні оцінки. Блогерів можна зрозуміти - з точки зору краси, гірше зробити вже не можна було: як і колір так і шрифт кричать про відсутність естетичних критеріїв у тих людей, що все це "мутили". Зате команда Яценюка, перепрошую, Арсенія, прекрасно зловила тренд теперешньої зовнішньої реклами: чим гірше, тим краще.



Плакати Арсенія зайняли належне місце серед іншої неестетичної комунікації: тіл з цінниками і закликом «Зупинимо торгівлю людьми разом», чувака, що небезпечно озброєний душевою гарнітурою, хлопчика із зеленим огірком в руках, який говорить віршами про майбутнє своїх дітей. Арсенію не вдалося переплюнути моїх любимих дітей даунів, але у нього все попреду: «Ви ще не бачили всієї концепції», сказав Арсеній на Твіттері. «І НЕ ПОКАЗУЙТЕ!», хочеться написати капслоком.

Ну ок, трохи обстібали, але давайте пошукаємо причини того, що сталося.

Варіанти, є два. Перший -  це спланований і настільки геніальний хід, що більшість просто не вкурила. Другий – сталася звичайна лажа.

Аргументи для першого мені підкинув один столичний журналіст. Яценюк нібито настільки переповнений  смислами (ексспікер, технічний кандидат Ющенка, український Обама, маріонетка Фірташа) і такою галімою рекламою хочуть стрети ці історії і на чистій tabula rasa написати новий імідж кандидата. Я б назвав цю стратегію когнітивний дисонанс. Через її оригінальність.



Варіант другий. Команді кандидата в президенти не вистачає диригента, чи іншими словами бренд менеджера, який би координував всі прямі та непрямі комунікації Арсенія і не давав розбігатися кому в ліс, кому по дрова. Саме на такій людині лежить відповідальність за втілення красивої теорії в конкретну практику. За моєю інформацією ця вакансія ще на минулому  тижні була відкрита. 

Слідуючи принципу бритви Оккама (Pluralitas non est ponenda sine necessitate), я схиляюсь до другої версії. І щиро хочу, щоб у Яценюка все змінилилось на краще. Виключно з естетичних переконаннь.
| |