Brandcom at Facebook Brandcom at Twitter RSS
2009/09/28

Перевага молодості:

невігластво

Молоді люди стають кращими підприємцями, бо вони занадто необізнані, щоб розуміти, що їх ідеї безглузді.

Помилки, яких припускаються новачки, виникають через брак досвіду. Вони переоцінюють звичайні дивацтва, вбачаючи у всьому революційний прорив, і наступлять на ці граблі ще тисячу разів, доки не навчаться краще.

 А експерти ж - навпаки: будь-які переміни сприймають, як забаганку.

У результаті такої асиметрії,  з усіх дійсно революційних ідей новачок правильно вибере лише одну. У той самий час експерт припуститься своєї найбільшої помилки. Але на цей час це все, що потрібно новачку, щоб постати у вигідному світлі.
| |