Brandcom at Facebook Brandcom at Twitter RSS
2008/08/19

Знаменитості.

Що з ними робити?

Кожен піарник хоча б раз у житті має зважитися, чи використовувати йому у своїй комунікації «зірок». На нашу думку, тут треба вирішувати індивідуально, з огляду на ситуацію, мету й завдання.

За чотири роки в цьому бізнесі ми співпрацювали з понад десятком знаменитостей. Серед них були спортсмени (Безсонова, Нікітін, Шевченко), співаки (Руслана, Сашко Положинський) і навіть один урбан-кламбер (Алан Робер). І завжди залучення їх до комунікаційних програм продумували й зважували. З одногу боку, на «зірку» прийдуть, з іншого боку, вона може «вбити» інформаційний привід.

Так сталося під час запуску програми «Спілкування заради майбутнього». Відкрити її ми запросили Алана Робера, який мав піднятися на вершину офісу «Київстар» і в такий спосіб продемонструвати, що недосяжних цілей не буває. Ідея, справді, була яскрава. Ми прорвали інформаційний простір: новина про Алана Робера потрапила на перші шпальти газет, а сюжет показали у вечірніх випусках новин і не лише українських. Однак тільки 30% ЗМІ написали, що він приїхав відкрити програму на честь десятиріччя «Київстар», решта зосередилися на «побутових» подробицях.

Якщо ж Ви зважилися на цей рішучий крок, варто потурбуватися про таке:

1) Брифінг «зірки». Вона має чітко знати не тільки свої слова, а й загальну драматургію події. Вона не повинна виглядати весільним генералом. Наприклад, якщо Алана Робера розбудити вночі, він міг би розказати філософію програми «Communication for the Future».

2) Зважте, що «зірка» може запізнюватися і не дозвольте їй так зробити. А то будете, як ми, коли півгодини чекали Руслану перед десятками камер.

3) Заздалегідь підготуйте 2–3 інтерв’ю та фото з «зіркою», яке можна передати в інші ЗМІ. Фото має бути з брендингом.

4) Усі фото – на тлі брендованого банера.

5) Витисніть із події максимум. Скажімо, ми на прес-конференції вручили Андрієві Шевченку серце, а потім поширили новину: «Київстар» подарував Андрію Шевченкові серце українських вболівальників.

| |