Brandcom at Facebook Brandcom at Twitter RSS
2010/03/19

Стримана розкіш

від української Одрі

 

Із настанням весни українські дизайнери вирішили заздалегідь подбати про те, що носитимуть українці взимку. Подією, яка сколихнула столицю та сміливо заявила про те, що «українській моді бути», став Ukrainian Fashion Week із показами осінньо-зимових колекцій від провідних дизайнерів України. Подія вирізнялася відсутністю звичного епатажу та вибухової суміші стилів, кольорів і фасонів. Натомість одним із найважливіших модних трендів 2010 року було визнано стриманість із характерною для неї елегантністю та вишуканістю.

Колекцію «стриманої розкоші» презентувала молода українська дизайнерка Ірина Красильникова. Натхненними музами Ірини стали непідвладні часу та критиці ікони стилю – Коко Шанель та Одрі Хепберн. Саме тому її сукні, позбавлені зайвих прикрас та коштовностей, ваблять м’якістю ніжно-пастельних відтінків, ручною роботою, складним та неперевершеним кроєм із якісних і дорогих тканин. А захоплюючі ритми живої музики у виконанні Tomato Jaws перетворили показ її колекції у зворушливу казкову феєрію.


   

Як каже сама Ірина Красильникова: «Для мене розкіш – це,чомусь, не звичне її трактування як багатства й надмірності, а образ казки, міфу, легенди, чого завгодно, але головне, що це образ чогось ефемерного і недосяжного, непідвладного часу».

 


 

 

Команда Brandcom щиро вітає Ірину з успіхом, визнаним не лише українськими, а й міжнародними модними експертами. Ми завжди раді знайомству та спілкуванню із креативними та ідейними людьми.  Тож і надалі стежитимо за творчими досягненнями Ірини і бажаємо їй натхнення!

 


 

| |