Brandcom at Facebook Brandcom at Twitter RSS
2010/11/01

Livecam

зі Святославом Вакарчуком

Сьогодні соціальні медіа пропонують нам широке коло можливостей для взаємодії з аудиторією. Використання різноманітних сервісів та додатків приваблює користувачів: а) своєю новизною, б) нестандартними пропозиціями, в) розважальною складовою. 

Саме такого «хліба і видовищ», а точніше «видовищ і ще раз видовищ» потребує молодіжна аудиторія, яку представляє DJUICE. 

Недарма майданчиком для реалізації прямої трансляції зі Святославом Вакарчуком ми обрали сервіс Stickam, інтегрований у Facebook. З огляду на останні трансформації популярної серед молодіжного сегменту мережі ВКонтакте, його аудиторія поступово починає освоювати більш відкритий і зручний у користуванні Facebook. Щодо Twitter, завдяки якому проводилася попередня жива трансляція зі Святославом Вакарчуком, його юзери вже давно паралельно використовують Facebook. Таким чином, обираючи цей канал, можливості для охоплення цільової аудиторії відповідно розширюються. 

В цьому ми змогли переконатися 28 жовтня під час Livecam зі Святославом Вакарчуком. Кількість унікальних користувачів порівняно із минулим разом зросла більше, ніж втричі. Як наслідок, ми отримали 620 унікальних контактів і приріст прихильників бренду на всіх соц. майданчиках, де представлений DJUICE. Трендовість відео контенту очевидна. 

Чим DJUICE і Brandcom підкорюватимуть серця шанувальників музичного мобільного бренду –  побачите вже найближчим часом. А поки що, смакуйте уривки свіжої Livecam трансляції зі Святославом Вакарчуком .

| |