Brandcom at Facebook Brandcom at Twitter RSS
2011/03/22

I know what you

Like!

Зовсім не важливо, якого кольору у тебе сьогодні шкарпетки, з яким настроєм ти прокинувся уранці і скільки часу прочекав на потрібну маршрутку. Усе це має значення лише тоді, коли про це знають усі твої друзі, колеги, клієнти і з півсотні незнайомців ще до того, як ти прибув на місце призначення. 

Світ котиться туди, де все вимірюється категоріями соціальних медіа. 
Сьогодні соціальні плагіни виконують роль персональних помічників, висловлювання компліментів зводиться до натиснення соціальних кнопок, а друзями стають ті, хто щодня шарить твої пости та ретвітить твої статуси. Ранок починається з обговорення того, як смакувало вчорашнє фондю, фото якого ти виклав на фейсбуці, а налаштування на робочий лад - з перегляду відео, яке запостили на сторінці, удостоєної твоїм лайком.

Така розстановка сил змушує триматися у тонусі й не відставати від загальної маси. Прагнення до соціального лідерства породжує конкуренцію: змагання за лайки, ретвіти та коментарі. Цю хвилю активно підхоплюють компанії у просуванні своїх брендів та ідей. Звідси і народжуються “маркетингові реаліті-шоу”, “битви брендів”, “бум безкоштовних сніданків” і тому подібні віртуальні приманки.




Гравцями таких перегонів стають звичайні користувачі соціальних мереж. Спринт нині у моді. Хапається усе, що швидке, легке і примітивне. І чим коротша дистанція, тим більше учасників. Стадний рефлекс загострюється відчуттям наближення “шари” - магічного заклинання для мешканців віртуального світу. Що дивно: ведуться переважно на примітив, дешевизну і банальщину, або ж на дуже ціннісну мотивацію, бажано грошову, бажано з чотирма нулями.

Для того, щоб бути у темі, достатньо оновлювати твіттер-стрічку щодесять хвилин. Наявність твіттеру позбавляє тебе потреби мати телевізор, gps, термометр і органайзер. І хоча #sexymonday може стати запорукою вдалого #followfriday, живі люди залишаються незмінними. Не забувайте про це. Життя Like! тих, хто вміє дивитися не лише в монітор і бачити світ без 3D окулярів.

| |