Brandcom at Facebook Brandcom at Twitter RSS
2013/12/27

МЕДІА

В ЕПОХУ ЗМІН

Раптом в недалекому майбутньому стану медіамагнатом як Сергій Курченко, тому відвідав бесіду з керівником московських ресурсів Slon.ru та «Большой город» Максимом Кашулінським, який розповідав про нові медіа та цікаві способи їх монетизації. Якщо ви раптом також плануєте стати Сергієм Курченко в недалекому майбутньому, цей матеріал для вас. За підсумками майстер-класу спробував вивести головні тези майбутніх змін в медіа, за версією Максима Кашулінського: 


Максим Кашулінський - генеральний директор ділового видання Slon.ru та журналу «Большой город», що входять в медіахолдинг «Дождь». Прийшов у Slon.ru в 2011 році, до цього працював головним редактором журналу Forbes Росія. Крім економіки та бізнесу, Slon.ru пише про політику, науку, нові технології. Щомісячна аудиторія Slon.ru - майже два мільйони унікальних користувачів. 

Якими будуть медіа майбутнього не знає ніхто, але ми розуміємо, під впливом яких чинників відбувається трансформація.

По-перше, це поширення мобільних екранів, тобто зміна пристроїв, з яких ми споживаємо медіа і, відповідно, адаптація існуючих медіа під ці пристрої.

По-друге, популярність соцмереж і зміна екосистеми, в якій існують медіа. Всього 5 років тому Максим щоранку купував 2 газети - «Комерсант» і «Відомості». Потім він почав користуватися мобільними додатками цих газет, читаючи їх у смартфоні. А зараз перше медіа, яке він відкриває, це Facebook. Якщо FB підказує йому щось цікаве, то він переходить на сайт ЗМІ. Якщо ні - то, на жаль, ЗМІ втрачає його як читача. У мене склалася аналогічна ситуація зі споживанням контенту.

І по-третє, це рекламодавці, які є обережними та заощаджують. Один їх найважливіших трендів останніх двох років -  Real Time Bidding, відносно нова технологія в індустрії онлайн-реклами, яка являє собою аукціон рекламних оголошень у реальному часі. Багато хто каже, що за цим майбутнє, але у будь-якому випадку це призводить до подальшого зниження вартості реклами.

Підсумую:

Суть медіабізнесу сьогодні: підвищувати вартість бренду, знижувати вартість контенту. Потрібно за якомога менші гроші виробляти якомога якісніший контент, який би вписувався в бренд, його підтримував і розвивав.

| |