Brandcom at Facebook Brandcom at Twitter RSS
2015/11/13

5 застережень підприємцям,

які хочуть експортувати до ЄС

Brandcom - партнер Представництва Європейського Союзу в Україні в реалізації інформаційного проекту UopenEU, присвяченого комунікації переваг зони вільної торгівлі з ЄС для українського бізнесу.

Марина Дадінова, директор по роботі з клієнтами Brandcom та координатор інформаційного проекту UopenEU, сформулювала 5 застережень підприємцям, які хочуть експортувати до ЄС.

#зрада

Якщо ви чогось не знаєте точно, не кричіть «зрада», чесно кричіть «Допоможіть! Дайте інформацію! Дайте знання!». Мабуть, у 99% випадків люди кричать «зрада», оскільки їм важко та незручно виглядати тими, які потребують допомоги. Якщо вам про щось невідомо, це не означає, що це «щось» - погане. Пошукайте інформацію про попит на вашу продукцію на ринках різних європейських країн, можливо, ви можете скласти гідну конкуренцію місцевим постачальникам. Отже, запам’ятайте просте правило: “Спочатку Google – потім #зрада (якщо знадобиться)».

 #айдонтспікінгліш

Вчіть мову! Можна скільки завгодно звинувачувати усіх навколо в тому, що немає інформації, та чекати на переклад зрозумілих інструкцій українською, але маємо пам’ятати, що на ринках ЄС з нами ніхто не спілкуватиметься нашою рідною мовою: лише місцевою мовою (в Італії – італійською, у Франції – французькою) або однією з мов міжнародного спілкування. Переважно, звичайно, англійською. Потрібно вчити мову, щоби впевнено читати та коригувати контракти, щоби спілкуватися з партнерами, щоби знаходити актуальну інформацію в інтернеті «з перших вуст».

#експортучемодані

«Навіщо мені занурюватись у ці правила експорту, якщо я вже декілька років поспіль успішно продаю невеликі партії своєї продукції, які перевожу через кордон у чемодані?» - популярний аргумент проти вивчення правил  #ЗВТ. По-перше, приведення норм законодавства України у відповідність із європейськими дедалі звужуватиме можливості для контрабанди та розширюватиме можливості для побудови цивілізованого бізнесу зі здатністю до масштабування. Виграватимуть креативніші, спритніші, прозоріші поліглоти. 

#чогобіднийбодурний

Немає грошей – так, це проблема. Але не більша за неготовність підприємців їх шукати. Загальний обсяг всебічної допомоги ЄС Україні становить сотні мільйонів євро, зокрема, на пільгове фінансування малого та середнього бізнесу. Фінансова допомога розподіляється через європейські банки у формі грантів або кредитів. Інформація про це також доступна в інтернеті, звичайно, якщо її шукати. Знайти безкоштовну допомогу або консультацію, сприяння у налагодженні ділових зв’язків можна у Центрі підтримки експортерів, який функціонує при Представництві України в ЄС. Консультують також торгово-промислові палати, бізнес-асоціації тощо.

 #ічужомунаучайтесьйсвогонецурайтесь

ЗВТ – це зона ВІЛЬНОЇ торгівлі. Це великий відкритий прозорий ринок, що об’єднує понад півмільярда платоспроможних споживачів. Це довготривала гра в обидва боки. Можливості щодо зростання бізнесу є зараз не лише в українських підприємців, але й у європейських. Підтягуючи свій бізнес до міжнародних стандартів, вітчизняні підприємці підвищують конкурентоздатність і на внутрішньому ринку. Це стане у нагоді. Адже агресивні й досвідченіші європейські виробники вже теж готові поборотися за гаманці українців. Переможе найкращий.

Слідкуйте за проектом UopenEU в соцмережах:

www.facebook.com/uopeneu

www.vk.com/uopeneu

www.twitter.com/uopeneu


| |