Brandcom at Facebook Brandcom at Twitter RSS
2009/03/11

Критичний огляд інформаційного контенту:

про що пишуть українські news magazines

У нашому суспільстві абсолютно відсутнє критичне ставлення до інформаційного контенту (за винятком професійних спільнот). У нас є культура споживання харчів, промтоварів, техніки, послуг, але немає культури споживання інформації. Якщо політичні новини багато хто звик сприймати, ділячи на сто, то економічну інформацію, тексти та образи на суспільну тематику чи наукову ми ковтаємо, не задумуючись.



При цьому наслідки від споживання неякісної інформації так само небезпечні, як у випадку з неякісною їжею: спершу це спотворює уявлення про навколишній світ, а згодом комусь доведеться приймати важливі рішення, спираючись на вочевидь неправильну картину світу. Новий проект Brandcom має на меті привернути увагу до цієї проблеми, актуальної в інформаційному суспільстві.

З березня Brandcom започатковує проект з аналізу контенту ЗМІ, насамперед його якісних параметрів. Продукти, які агентство розвиватиме в рамках проекту, розраховані в на професійну медіа-спільноту та клієнтів агентства, і на широкий загал. Частина спостережень публікуватиметься тут, у корпоративному блозі. Почнемо ж ми з  "київської четвірки" news magazine.

Читати перший випуск.

| |