Brandcom at Facebook Brandcom at Twitter RSS
2009/10/29

Мистецтво від Samsung LED TV 7 серії:

сучасне та завжди актуальне

28 жовтня 2009 року на урочистому відкритті Міжнародної художньої виставки-ярмарку „АРТ Київ contemporary 2009компанія Samsung презентувала проект провідного арт-критика та куратора PinchukArtCentre Олександра Соловйова «Флешка. Нове українське відео».

У проекті Олександра Соловйова «Флешка» зібрані роботи митців у сфері відеоарту – напрямку сучасного мистецтва, цікавість до якого стрімко зростає останнім часом. «Флешка» — це ситуативне, симптоматичне й мобільне зібрання. Це своєрідний флешмоб у вигляді восьми плазм довкола сяючої «арени» одного з поверхів Українського дому. Він швидко, миттєво розчиниться так само зненацька, як і з’явився” – так характеризують проект його творці. Це, зокрема:  Станіслава Волязловський за участі студії «Тотем» (роботи «Малюк і Карлсон» та «Шампусик»), Ігор Гусєв «Півник», студія «Р.Е.П» (робота "Суперпропозиція"), Володимир Кузнєцов з «Coming soon» та «Zooki»,  Лада Наконечна з роботою «Коштовності», Ілля Чічкан з відео «Баскетбол», Микола Рідний з роботою «Узбережжя» та Олександр Верещак з фільмом без назви. 

Samsung як експерт у світі новітніх технологій та визнаний законодавець мод у сфері індустріального дизайну вже має власну історію підтримки широкомасштабних мистецьких проектів у світі, тому не дивно, що компанія стала спеціальним партнером ярмарку «АРТ Київ 2009». Проект «Флешка» став знаковим для Samsung,  оскільки LED-телевізор серії 7000 – перший телевізор, що дає можливість переглядати відео безпосередньо з флеш-пам’яті чи іншого носія через USB-порт. 


LED-телевізори Samsung серії 7000 ідеально підходять для демонстрації творів відеоарту. Унікальна розробка Samsung пропонує не тільки найвищу якість зображення та доступ до цілого арсеналу цифрових розваг, але й дозволяє по-новому подивитися на можливість інтеграції телевізора в інтер’єр приміщення. Найтонший корпус, унікальний Crystal Design та неперевершена якість зображення перетворюють LED-телевізор на витвір мистецтва, який легко можна сплутати зі справжньою картиною у рамці.


Саша Жестова, менеджер спецпроекту з боку Brandcom, ділиться враженнями: "Наша команда дуже щаслива долучитися до такої визначної події, як AРТ Київ 2009, через організацію цікавого спеціального проекта, представленого Samsung LED TV серії 7000. Світ навколо дуже швидко змінюється, та, на нашу думку, саме такі приклади поєднання новітніх технологій та прогресивних мистецьких ідей здатні змінювати світ на краще. Виставка лише відкрилася, тому поки що рано робити висновки про результати проекту, але ми впевнені, що наш проект робить поціновувачів актуального мистецтва фанатами досконалої техніки і навпаки. Саме це й було нашою метою".

 

| |