Brandcom at Facebook Brandcom at Twitter RSS
2010/06/01

Brandcom запровадив

новий інструмент PR

Так! Ми це зробили! Brandcom уперше в Україні застосував live-reporting через систему мікроблогів Twitter як новий PR-інструмент комунікацій з медіа.

17–19 травня 2010 року під час Українського інвестиційного саміту в Лондоні Brandcom залучив провідні ділові ЗМІ до спостереження у Twitter за live-reporting учасника конференції Макса Панфілова, директора з корпоративного розвитку Grata Сonsulting Group.

Макс Панфілов у режимі реального часу вів прямий репортаж з Лондона, висвітлюючи найрезонансніші заяви учасників саміта про майбутнє України: інвестиційний клімат, розвиток макроекономіки, інвестиційні можливості в енергетиці, перспективи банківського сектора, пріоритети нового уряду та інші стратегічно важливі питання.

Український інвестиційний саміт — найбільша у світі щорічна конференція з інвестицій в Україну. Щороку на ньому збираються найвпливовіші підприємці, власники бізнесу, топ-менеджери й політики. У 2010 році в саміті взяли участь понад 400 делегатів із 20 країн.


Brandcom привернув увагу медіа до ексклюзивної й найактуальнішої інформації з саміту, що надходила через Twitter-екаунт @maxpanfilov. За ним стежили журналісти, редактори чільних ділових видань, експерти ринку, лідери громадської думки. Twitter-трансляція тривала впродовж двох із половиною діб роботи саміту. 250 твіттів та біля 500 ретвіттів створили інформаційне забезпечення перебігу саміту для медіа. За цей час активність тих, хто стежив за Twitter-екаунтом @maxpanfilov, сягнула 94,3%.
«Twitter-трансляції з подій і конференцій багато хто робить, але досі в Україні цей потужний інструмент не використовували повноцінно саме в media relations, взаємодії з медіа. Що зробили ми? Образно кажучи, здійснили media relations у стилі 2.0. Ми працювали з чітко окресленими медіа, щоб привернути їхню увагу саме до прямого репортажу і надати їм потрібну додаткову інформацію для створення своїх матеріалів. Прозорість і швидкість взаємодії, зацікавленість медіа в такому способі спілкування вражають. Спробуйте — і відчуєте це», — коментує Ірина Маркова, виконавчий директор Brandcom.
Користувачі Інтернету мали доступ до ексклюзивної актуальної інформації з саміту від його безпосереднього учасника, могли уточнювати інформацію чи запитувати коментарі. Українським медіа ця технологія дозволила мати оперативний доступ до джерела важливої інформації без часових втрат.

Brandcom уперше в Україні застосував live-reporting через систему мікроблогів Twitter як новий PR-інструмент. І перший досвід використання новітніх інструментів комунікації став успішним. Представники ділових ЗМІ висловили бажання надалі співпрацювати з Максом Панфіловим як експертом-коментатором і аналітиком. За результатами співпраці опубліковано, а також готується до друку кілька матеріалів у ЗМІ.
| |