Brandcom at Facebook Brandcom at Twitter RSS
2010/07/26

Корреспондент і Samsung

прилучили президента до 3D-інновацій за підтримки Brandcom

23 липня 2010 року на обкладинці ділового щотижневика «Корреспондент» з’явилося «Нове обличчя влади» у новому форматі 3D. Щоб уповні оцінити і привабливість нового формату, і, власне, обличчя влади, треба скористатися спеціальними окулярами, вкладеними в кожний примірник журналу в Києві. З їхньою допомогою композиція з президентом у головній ролі стає об’ємною — майже так само ефектно, як динамічна картинка стає по-справжньому реалістичною завдяки 3D LED-телевізорам Samsung серії 7000. Ідея інноваційної «трансформації» обкладинки «Корреспондента» належить редакції журналу та компанії Samsung.

У перший же день продажів журналу ця подія стрімко увірвалася в блог-стрічки багатьох блогерів і профільних медіа. Технологія 3D існує вже понад 40 років, але втілювати її на обкладинках популярних глянцевих журналів почали щойно цього року. Разом з загальним ажіотажем довкола 3D-технологій обкладинки незмінно викликають резонанс. Спільний проект журналу «Корреспондент» і компанії Samsung цікавий створенням першої в Україні 3D-обкладинки ділового журналу. На відміну від простого спонсорства, Samsung активно брав участь у створенні обкладинки та 3D-окулярів.



| |