Brandcom at Facebook Brandcom at Twitter RSS
2010/07/26

Brandcom рекомендує:

«Говоримо 3D — маємо на увазі Samsung»

З 23 червня й до кінця 2010 року компанія Samsung та Brandcom запрошують гостей усіх найяскравіших і найочікуваніших кінопрем’єр до спеціально обладнаних 3D-зон, де глядачі на власні очі, точніше через 3D-окуляри, зможуть спостерігати захопливе видовище — як на екрані 3D LED-телевізора Samsung серії 7000 пласке двовимірне зображення перетворюється в об’ємне тривимірне. Першу таку 3D-зону було успішно протестовано в кінотеатрі «Кінопалац» на допрем’єрному показі мультфільму «Історія іграшок-3» разом з ексклюзивним дистриб’ютором фільмів Dіsney Studіos в Україні B&H Fіlm Dіstrіbutіon.

Олександра Жестова, менеджер по роботі з клієнтами PR-агентства Brandcom, коментує успішність проекту: «Запрошені гості виявляють щирий інтерес і захоплення 3D LED-телевізорами Samsung. Багато знаменитостей приходить на прем’єри анімаційних 3D-фільмів з дітьми, і ті вже точно не упускають момент насолодитися уривками зі своїх улюблених мультиків в об’ємному форматі. На одній з прем’єр Євгенія Власова зі своєю донькою з таким захватом намагалися спіймати руками об’ємне 3D-зображення на 3D-телевізорах, що ледь не спізнилися на прем’єру самого фільму».

За словами Олександри Жестової, у цього методу комунікації продукту є три головні переваги. По-перше, впровадження релевантного продукту в допрем’єрні покази 3D-фільмів забезпечує прямий, однак не нав’язливий контакт із ЦА. Під час невимушеного спілкування перед прем’єрою гості мають можливість відпочити на диванчиках у 3D-зонах Samsung і насолодитися переглядом 3D-роликів. Друга перевага — висока концентрація ЦА: допрем’єрні покази зазвичай обмежуються невеликим, але точним списком запрошених, серед яких багато публічних осіб, зірок шоу-бізнесу, журналістів. І останнє, найважливіше, — присутність продукту на всіх найпопулярніших 3D-прем’єрах 2010 року забезпечує чітку асоціацію між 3D та Samsung, зберігаючи за компанією першу роль у революції домашнього кіноперегляду.

Samsung Electronіcs по праву вважається піонером 3D-технологій не лише на українському, а й на світовому ринках. Компанія першою представила українським споживачам телевізор з підтримкою 3D, а незабаром і повну лінійку 3D-пристроїв, яку доповнили Blu-Ray-плеєр та домашній кінотеатр.



| |