Brandcom at Facebook Brandcom at Twitter RSS
2010/08/06

Brandcom спільно з DJUICE

заміксували онлайн і оффлайн комунікації

Завдяки Brandcom програма підтримки молодих музикантів брендом DJUICE отримала новий виток. Цього разу ми задіяли незвичний, але дуже сучасний формат. До проекту залучено концептуальне радіо DJFM 96.8 та віднедавна незамінний у житті мільйонів людей по всьому світу сервіс мікроблогів Twіtter.

Ідея проста, оригінальна й свіжа. На порталі www.dmd.djuice.ua і на хвилях радіо DJFM у програмі twіshow ми оголосили конкурс реміксів на пісні з нового альбому «Dolce Vіta» групи «Океан Ельзи» (як відомо, Святослав Вакарчук є музичним експертом DJUICE). Новаторство полягає в тому, що онлайн спілкування радіо-діджея відбувається не тільки зі слухачами, а й з користувачами Тwіtter. Ведучий ставить питання, задає тематику й тон твіттерянам, які активно обговорюють усі нюанси становлення молодих діджеїв та способи їх просувати.

Протягом останнього тижня серпня обговорюватимуться роботи 8 фіналістів конкурсу — мікси треків з альбому «Dolce Vіta». Крім заохочувальних призів активним учасникам Twіtshow, у проекті розігрується головний приз — ротація треку-переможця на DJFM, а також виступ автора міксу в одному з кращих клубів столиці. Як відомо, визнання — найкраща нагорода для творчої людини.

У журі конкурсу сам Святослав Вакарчук, відомий український діджей Sender, а також тисячі відвідувачів порталу www.dmd.djuice.ua.

Ім’я переможця ми дізнаємося наприкінці серпня. Стежте за ходом подій і приєднуйтеся до конкурсу! Подробиці на http://dmd.djuice.ua та у Twіtter за хештегами #djfm, #twіshow, #djuіcemusіc.

                        
| |