Brandcom at Facebook Brandcom at Twitter RSS
2010/09/23

«DJUICE ГРАНТИ»:

музика змінює світ на краще!

9 вересня стартував всеукраїнський соціальний студентський проект. Молодіжний бренд DJUICE пропонує студентам фінансову підтримку соціальних волонтерських ініціатив, покликаних популяризувати молоду українську музику.


Комунікаційну підтримку на всіх етапах розробки та реалізації проекту забезпечує PR-агенція Brandcom. Ми залучили найавторитетніших членів журі, які займають активну соціальну позицію і готові допомогти молоді у прояві їхніх ініціатив. Близько 20 експертів медіапростору та музичної індустрії вже відгукнулися на нашу пропозицію підтримати проект. Анонсуюча промо-кампанія охопила вісім найбільших студентських міст України: Київ, Львів, Одеса, Сімферополь, Дніпропетровськ, Харків, Донецьк, Севастополь. Ми активно консультуємо усіх учасників та допомагаємо їм у підготовці якісних та ефективних проектів.

Проект коментує менеджер Brandcom Данило Букреєв: «Ми дуже пишаємося не тільки наявними контактами з цільовою аудиторією, які вже навіть на початку дав цей безсумнівно вдалий проект. Але для нас не менш важливою складовою є ті культурний та емоційні аспекти проекту, які дозволяють сподіватися на те, що відголос «Грантів» лунатиме довгі роки. Серед проектів ми хочемо бачити, насамперед, ті, що стануть рушійною силою для тих молодих людей, які бажають щось змінювати у поки що неоднозначному культурному контексті України. Як то кажуть, доля грає людиною, а людина грає на трубі».

Мета всеукраїнського соціального проекту «DJUICE ГРАНТИ» — об’єднати ініціативну молодь для популяризації сучасної молодої української музики та позитивних змін довколишнього світу. Проект спрямований на виховання соціально небайдужої молоді, залучення студентського загалу до соціально значущих питань, безпосередньої участі в громадському житті країни, впровадження позитивних змін та нових ідей.

Вже зараз можемо стверджувати, що проект «DJUICE ГРАНТИ» набув великого резонансу у традиційних та соціальних медіа, а ажіотаж серед учасників конкурсу підтверджує важливість обраної проблематики та готовність студентства до втілення своїх волонтерських ініціатив».

 

| |