Brandcom at Facebook Brandcom at Twitter RSS
2011/02/02

Brandcom гарантує:

Ваші привітання доставлені до Діда Мороза


Завдяки ідеї Brandcom і Київстар привітання тисяч людей відразу потрапляли до Діда Мороза за допомогою святкової електронної листівки.

Агенція Brandcom та компанія «Київстар» реалізували проект «Новорічне привітання для друзів від Київстар».

Привітання друзів за допомогою електронної святкової листівки, яку можна було сконструювати самостійно,+ здатність такої листівки розповсюджуватися миттєво серед сотень друзів = інноваційне та ефективне комунікаційне рішення!

Листівка була справжнім подарунком і для тих, хто хотів привітати, і для тих, кого вітали. Адже інтернет-користувачам пропонувалося попросити Діда Мороза про здійснення не своїх власних мрій, а найважливіших бажань їхніх друзів. Листівка була персональною з фотографією того, кого вітають. Щоб Дід Мороз часом не переплутав.

Для вирішення даного завдання було створено сайт «Київстар для друзів» : 

http://kyivstar-for-friends.info

Для розповсюдження листівки використовувалися  ресурси соціальних мереж Facebook, Twitter і Вконтакте. 

Кожен користувач мав нагоду створити новорічне побажання та відправити його необмеженій кількості друзів будь-яким зручним способом: поштою, ICQ, на стіну в Facebook або Вконтакте, особистим повідомленням у Twitter.

Проект отримав велику кількість позитивних відгуків у соціальних мережах, блогах та додав гарного настрою у період новорічних свят. 

Менеджер проекту Данило Букрєєв коментує його результати: «За два тижні більше 4,5 тисяч людей скористались можливістю неординарно привітати своїх близьких. Переглядів сайту було більше 10 тисяч. Отже, люди переглядали привітання не один раз, і ділилися своїми враженнями з іншими. Я дуже радий, що нам з «Київстар» вдалося успішно реалізувати цей проект. Ми побачили багато можливостей для розвитку і вдосконалення таких проектів і надалі».

| |