Brandcom at Facebook Brandcom at Twitter RSS
2011/09/26

Brandcom -

інформаційний партнер конференції SMM.ua

Агентство інтегрованих комунікацій Brandcom забезпечуватиме інформаційну підтримку конференції «Маркетинг у соціальних медіа», яка відбудеться 30 вересня 2011 року в Києві. 


Головне завдання конференції «Маркетинг у соціальних медіа» — розвиток маркетингу і комунікацій у соціальних медіа України. Учасникам заходу буде запропоновано доповіді кращих українських і російських фахівців, які працюють у галузі маркетингу в соціальних медіа, а також реальні кейси по просуванню в соціальних медіа та історії клієнтського досвіду тих, хто використовує SMM для розвитку і зміцнення свого бізнесу. 

Головні теми конференції:

·         просування в соціальних мережах: найкращі світові і вітчизняні кейси від компаній-лідерів послуг з SMM;

·         фан-спільноти і контент-стратегії в соціальних медіа;

·         додатки в соціальних мережах: досвід створення і результати;

·         механізми вірусної активності: як створити робочий вірус;

·         досвід і завдання блог-маркетингу;

·         методи і завдання репутаційного маркетингу;

·         оцінка ефективності комунікацій в соціальних мережах;

·         юридичні питання.

Ірина Петрів, директор агентства Brandcom: «Вага соціальних медіа на комунікаційному ринку невпинно зростає, але чимало компаній ще не вміють використовувати цей ресурс як ефективний інструмент. Brandcom постійно працює у сфері соціальних медіа і зацікавлене в активному розвитку SMM. Інформаційна підтримка конференції SMM, яку забезпечуватиме Brandcom, — це наш вклад у розвиток маркетингу і комунікацій у соціальних медіа».

У ході конференції будуть обговорюватися стратегічні і практичні питання маркетингу в соціальних медіа, зокрема стратегії в SMM, різниця між SMM-кампанією і SMM-проектом, формування лояльної спільноти, підвищення впізнаваності бренду, залучення додаткових відвідувачів на сайт, підвищення рівня продажів, створення позитивного іміджу й управління репутацією компанії в інформаційному просторі, інтеграція SMM з іншими маркетинговими стратегіями, вимірювання ефективності зусиль, вкладених у SMM.

| |