Brandcom at Facebook Brandcom at Twitter RSS
2011/09/27

Brandcom забезпечуватиме інформаційну підтримку

«BRAND PROMO 2011»

Агентство інтегрованих комунікацій Brandcom забезпечуватиме інформаційну підтримку міжнародної спеціалізованої конференції «BRAND PROMO 2011», яка відбудеться 29–30 вересня 2011 року в Києві. 


«BRAND PROMO 2011» — щорічна масштабна конференція, присвячена особливостям управління брендом в інтернеті. В центрі уваги учасників заходу — використання соціальних медіа, контекстної і банерної реклами, вірусне просування та мультимедійні креативні рішення. Цього року в конференції візьмуть участь понад 100 фахівців ринку інтернет-послуг з різних країн. 

Ірина Петрів, директор Brandcom: «Сфера діяльності Brandcom також охоплює інтернет-маркетинг та просування брендів в інтернеті. Тому ми охоче взялися забезпечувати інформаційну підтримку конференції “BRAND PROMO 2011”, адже це найавторитетніший захід, присвячений інтернет-технологіям просування брендів. Крім того, на конференції в ролі доповідача виступить наш менеджерз цифрових і онлайн комунікацій Данил Букрєєв, котрий поділиться досвідом PR-проектів у соціальних мережах на базі sCRM». 

Доповідачі представляють ключових гравців ринку інтернет-послуг України. Серед них, зокрема, Дмитро Шоломко (виконавчий директор Google Україна), Роман Гавриш (директор інтернет-агентства Aimbulance), Юлія Юркевич (директор «Бегун-Україна»), Данил Букрєєв (менеджер з цифрових і онлайн комунікацій Brandcom), Юрій Гладкий (керівний директор Grape Ukraine), Марія Терехова (креативний директор IZUM.ua) та інші спеціалісти в галузі інтернет-послуг. 

На конференції «BRAND PROMO 2011» ітиметься про сучасну глобальну мережу, нинішні тренди та перспективи на майбутнє. Окремо буде розглянуто особливості створення і позиціонування бренду в інтернеті. Коло обговорюваних питань охоплює всі сфери онлайн-бізнесу: маркетинг у соціальних медіа, банерну і контекстну рекламу, пошукову оптимізацію для В2В і В2С секторів, мобільні додатки. 

Гості конференції — провідні бренд-менеджери, маркетологи, фахівці з комунікацій та інтернет-реклами, менеджери і директори з розвитку бізнесу, топ-менеджери компаній, які працюють у сфері просування товарів і послуг онлайн. Під час спеціальних дискусійних груп, присвячених конкретним темам, гості зможуть поставити питання групі фахівців, яка братиме участь в обговоренні цієї теми.

| |