Brandcom at Facebook Brandcom at Twitter RSS
2008/08/19

Brandcom – комунікаційний партнер

Днів корпоративної репутації в Україні

Агентство маркетингових комунікацій Brandcom – комунікаційний  партнер першого в історії українського бізнесу міжнародного проекту у сфері управління репутації компаній – Днів корпоративної репутації.

Brandcom проведе інформаційну кампанію, спрямовану на популяризацію Днів корпоративної репутації серед провідного українського бізнесу. Ключовими елементами кампанії стане ефективна взаємодія з українською й зарубіжною бізнес-пресою та залучення до проекту лідерів суспільної думки у сферах зв’язків з громадськістю і корпоративного управління. 

З огляду на вступ країни до СОТ та напередодні Євро-2012 управління репутацією стає однією зі стратегічних функцій великих українських підприємств і самої  України. Професійний підхід у цій сфері збільшує капіталізацію конкретного підприємства та робить інвестиційно привабливою Україну загалом.

Попри це, в Україні відчувається дефіцит навичок і знань з управління репутацією. Агентство Brandcom разом зі своїми партнерами поставило собі за мету змінити чинну ситуацію – перетворити управління репутацією з модного терміну на чіткий бізнес-інструмент. Для досягнення цієї мети розроблена комплексна програма, яка розгортатиметься у двох напрямках – управління корпоративною репутацією та управління репутацією країни.

Перші кроки будуть зроблені у Дні корпоративної репутації, під час яких буде презентовано рейтинг найшанованіших компаній України та результати дослідження репутації України у США, Німеччині та Великобританії.

Дні корпоративної репутації – міжнародний проект у сфері управління репутацією компаній – пройдуть 1921 червня 2008 р. в Києві. Організатори Днів корпоративної репутації визнаний світовий лідер у сфері репутаційного аудиту й консалтингу в області управління корпоративною репутацією та репутацією країн Reputation Institute (Інститут репутації, США) та його український партнер компанія  Reputation Capital Ukraine.

 
Директор агентства маркетингових комунікацій Brandcom Артем Зелений:

«Світ навколо нас дедалі конкурентішний та вимогливіший. Вибирають тих, кого краще знають, у кого краща репутація. Тому управління репутацією – це те, на чому повинен розумітися і що мусить уміти робити український бізнес та українське суспільство».

| |