Brandcom at Facebook Brandcom at Twitter RSS
2012/02/20

Brandcom — зовнішній прес-офіс

мережі «Технополіс» у 2012 році

PR-агентство Brandcom протягом 2012 року забезпечуватиме PR-підтримку всеукраїнській мережі магазинів аудіо-, відео-, побутової техніки та електроніки  «Технополіс», одного з лідерів рітейлу побутової техніки й електроніки в Україні.

Співпраця Brandcom з компанією «Технополіс» передбачає роботу у форматі зовнішнього прес-офісу: агентство відповідатиме за щоденну комунікацію компанії зі ЗМІ та забезпечуватиме організацію та PR-підтримку спеціальних медіа-проектів, спрямованих на популяризацію мережі «Технополіс» серед ключових стейкхолдерів компанії.

Олександр Макаренко, директор з маркетингу мережі «Технополіс»:

«Ми покладаємо серйозні надії на співпрацю з Brandcom. По-перше, ми розраховуємо за допомогою їхнього досвіду вийти на новий рівень комунікації як з партнерами, так і зі споживачем. По-друге, ми, таким чином, передаємо частину операційних процесів на аутсорсинг, що дозволить вивільнити ресурси та приділити більше уваги стратегії».

Стратегічною задачею співпраці є інсталяція системного підходу до забезпечення розвитку довгострокових і конструктивних стосунків зі ЗМІ по всіх регіонах присутності мережі «Технополіс» та підвищення ефективності комунікації компанії із зовнішніми аудиторіями.

Ольга Філіпенко, в. о. директора агентства Brandcom: «Brandcom володіє унікальною експертизою системного управління комунікаційними проектам, демонструє стабільний успіх та ефективність. Співпраця з «Технополіс» буде взаємовигідною та взаємокорисною. Для «Brandcom» - це, передусім, екстраполяція своїх комунікаційних технологій на ринок роздрібної торгівлі споживчою електронікою. Для «Технополіс» - гарантована надійність і професіоналізм партнера».

Довідка про компанію:


«Технополіс» — мережа магазинів аудіо-, відео-, побутової техніки й електроніки в Україні. Компанію засновано у травні 2003 року, коли відкрився перший на той час в Україні магазин побутової техніки у форматі гіпермаркету.

Станом на 1 лютого 2012 року «Технополіс» нараховує 60 магазинів у 36 містах країни. Загальна площа магазинів — понад 100 000 кв. м. Загальний обсяг продажів у 2011 році — біля 2,1 млрд грн. У компанії працює понад 3 000 працівників. Мережа магазинів «Технополіс» входить до четвірки найбільших мереж побутової техніки й електроніки в Україні. Докладніше на сайті: technopolis.com.ua

«Технополіс» — серйозний магазин для серйозних покупок.

| |