Brandcom at Facebook Brandcom at Twitter RSS
2012/04/10

Brandcom забезпечив інформаційну підтримку

першій в Україні виставці живопису Кензо Такада

20 березня 2012 року в Києві в Центрі сучасного мистецтва М17 всесвітньо відомий дизайнер і художник Кензо Такада особисто відкрив свою першу виставку живопису в Україні.  Завдяки співпраці з компанією «Samsung Electronics Україна» ― інноваційним партнером виставки ― команда Brandcom отримала унікальну можливість долучитися до цієї визначної події та забезпечити їй належну інформаційну підтримку в українських мас-медіа.



Кензо Такада розповідає про свій творчий шлях як художника-живописця та ділиться з журналістами своїм досвідом користування сучасними гаджетами 



Митець залишає своїм прихильникам таємниче послання на смартфоні Samsung Galaxy Note, і всі присутні, затамувавши подих, спостерігають магічну появу ієрогліфа на приєднаному до гаджета великому екрані 

Ця виставка в Україні була унікальною й завдяки сучасному технічному забезпеченню. Відвідувачі отримували вичерпну інформацію про творчість видатного «паризького японця» з екранів інноваційних комунікаційних пристроїв Samsung Galaxy, розташованих під живописними полотнами майстра. А за допомогою унікального гаджета Samsung Galaxy Note глядачі могли в будь-якій творчій формі ділитись своїми враженнями з усім світом в інтернеті та соціальних мережах. 



Під кожним полотном майстра були розташовані комунікаційні пристрої Samsung Galaxy, з екранів яких відвідувачі охоче ділилися своїми враженнями в соціальних мережах

Виставка викликала неабиякий резонанс в українських медіа і стала черговим кроком у розвитку компанією «Samsung Electronics Україна» комплексного проекту Samsung Smart Gallery, який стартував в листопаді 2011 року. Samsung Smart Gallery було задумано як платформу для активної взаємодії українців з найкращими проектами у сфері сучасного мистецтва, що являє собою симбіоз сміливих творчих рішень і високих технологій. 



Поряд з роботами Кензо було встановлено сучасний арт-об’єкт – «Дерево гаджетів Samsung», – який привернув чимало уваги пошановувачів сміливого сучасного мистецтва

«Працювати над таким цікавим проектом було дуже цікаво. Звичайно, українські ЗМІ активно висвітлювали відкриття виставки Такада-сан, але місія нашої команди полягала в якісній комунікації ролі саме високих технологій Samsung Electronics  в знайомстві українців із творчістю Кензо, і ми з нею успішно впорались», - коментує Марина Дадінова, директор по роботі з клієнтами Brandcom.

| |