Brandcom at Facebook Brandcom at Twitter RSS
2012/04/17

Brandcom — інформаційний партнер

НАБУ у 2012 році

PR-агентство Brandcom уклало угоду про партнерство і співпрацю з Незалежною асоціацією банків України та протягом 2012 року забезпечуватиме інформаційну підтримку НАБУ.



Brandcom працюватиме у форматі прес-офісу НАБУ, надаючи асоціації організаційну й аналітичну підтримку та різноманітні інформаційно-консультаційні послуги. Зокрема, агентство протягом року забезпечуватиме комунікацію НАБУ з засобами масової інформації: від щоденного моніторингу ЗМІ до організації й проведення медіа-тренінгів, прес-конференцій, інших прес-заходів.

Brandcom також відповідатиме за формування іміджу та представлення НАБУ в медіа-просторі. Агентство координуватиме процеси оптимізації сайту Незалежної асоціації банків України, створення й розробку іміджевих і презентаційних матеріалів асоціації. Одне з найважливіших завдань агентства — підготовка щомісячного аналітичного онлайн-видання НАБУ. Крім того, Brandcom братиме участь в організації інших медіа-проектів НАБУ та забезпечуватиме їх PR-підтримку.

Ольга Філіпенко, директор агентства Brandcom: «Для Brandcom співпраця з Незалежною асоціацією банків України — це серйозне партнерство, яке передбачає багато різних комунікаційних проектів. Завдяки багаторічному успішному досвіду у сфері PR-технологій ми впевнено гарантуємо партнерові ефективну комунікацію з аудиторією та результативну інформаційну підтримку будь-яким проектам».

Стратегічна мета співпраці Brandcom і Незалежної асоціації банків України узгоджується з метою самої асоціації. Brandcom як агентство інтегрованих комунікацій усіляко сприятиме налагодженню конструктивного діалогу НАБУ з засобами масової інформації, а відтак з банківськими клієнтами і державними органами.
| |