Brandcom at Facebook Brandcom at Twitter RSS
2012/09/12

Brandcom забезпечує інформаційну підтримку

соціальної ініціативи «Укргазбанку» - «Банк добрих справ»

11 вересня 2012 року стартувала всеукраїнська соціальна програма «Банк добрих справ», яку ініціював АБ «Укргазбанк» за підтримки Фундації імені князів-благодійників Острозьких та Асоціації платників податків України. Партнером «Укргазбанку» в реалізації програми виступило ПР-агентство Brandcom.

Соціальна ініціатива «Банк добрих справ» — це масштабна національна програма, яка роз’яснить українському населенню, як правильно користуватися благодійними рахунками, які ризики та можливі негативні наслідки може мати самостійне відкриття та користування ними. У рамках програми буде проведено активну роботу з регіональними громадами для збору коштів на цільові потреби – на порятунок життя людей та на лікування осіб із малозабезпечених сімей.

Ірина Петрів, директор агентства Brandcom: «Співпраця з «Укргазбанком» над такою важливою програмою, як “Банк добрих справ”, багато значить для агентства не лише у професійному сенсі, а й у загальнолюдському. Ми пишаємося тим, що можемо зробити свій внесок у доброчинність і допомогти людям, які потребують нашої підтримки».

Програма «Банк добрих справ» розпочалася з круглого столу «Відповідальність банків та прозоре благодійництво фондів». Brandcom залучив до участі в круглому столі представників банківського бізнесу, благодійних фондів, громадських організацій, засобів масової інформації. Учасники засідання обговорили дуже гостру й актуальну сьогодні проблему термінового збору коштів на лікування чи операцію тяжкохворих. За результатами круглого столу було підписано «Меморандум про партнерство заради порятунку життя людей» між благодійними фондами, банками, Асоціацією платників податків та ЗМІ.

У рамках програми «Банк добрих справ» агентство забезпечує медіа-підтримку та розробку інформаційних і презентаційних матеріалів для всеукраїнської інформаційно-просвітницької кампанії, покликаної пояснити українцям, як правильно користуватися благодійними рахунками, та донести до населення інформацію про оподаткування приватних банківських рахунків, правильні механізми збору пожертв і діяльність благодійних фондів. 

Протягом жовтня-листопада Brandcom спільно із Фундацією імені князів-благодійників Острозьких організував конкурс грантів «Врятуймо добру людину!», який охопив усю Україну та АР Крим. За результатами конкурсу було відібрано 25 благодійних фондів і громадських організацій, які стануть регіональними партнерами програми «Банк добрих справ». Сюди може звернутися кожен, хто потребує термінової фінансової допомоги для лікування рідних. Працівники регіональних благодійних організацій спільно з волонтерами і родичами тяжкохворих допоможуть зібрати пожертви на їх лікування. А працівники відділень «Укргазбанку» по всій Україні консультуватимуть клієнтів з приводу правильного відкриття рахунків, правил оподаткування та взаємодії з фондами. Таким чином, українському населенню запропоновано чіткий і прозорий механізм збору коштів на нагальні потреби.

Результати програми можна буде підсумувати вже у вересні 2013 року, коли закінчаться регіональні фандрейзингові програми і АБ «Укргазбанк» за підтримки Brandcom зможе прозвітувати про зібрані кошти та врятовані життя українців.

| |